• (Android) Dynamons World cheat kód závady primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dynamons World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dynamons World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat kód závady primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dynamons World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    proč nemůžeme mít všech 5 typů v bitvě? Setkal jsem se s reklamami, ze kterých nemohu vycouvat. A také díky vaší NEJNOVĚJŠÍ AKTUALIZACI mám problémy se spuštěním HRY. Obrazovka je mimo střed, takže tlačítko start je nepřístupné. vše ostatní je gr8.

    Bombastická hra

    Líbí se mi to, ale jediný důvod, proč jsem tomu dal 1 hvězdičku, je, že když shromáždíte všechny 4 klíče, budete vědět, že další dva klíče jsou v klaudesově ruce, takže musíte jít do klaudesova paláce, ale roky uběhly a říká se jen že toto kolo se blíží, když kliknete na černobílý obrázek paláce, zobrazí se vám logo stejné aplikace a když si ji chcete stáhnout, budete zastaveni a řeknete, že je blokována vlastníkem. tato hra je neúplná (nestahujte)

    Dynamons World Ролеви ngmy

    Tohle je super hra, ale potřebovala jsem více nových dynamonů.. Bavte se...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :