• (iOS) Bike Blast- Bike Race Rush פריצה אינסופית של פרימוג'ים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bike Blast- Bike Race Rush ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bike Blast- Bike Race Rush IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ פריצה אינסופית של פרימוג'ים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bike Blast- Bike Race Rush 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    המשחק מרמה..הוא גונב לך את היהלומים..אני מערימה על יהלומים כי המשחק מתחיל ללכת מהר מאוד..אני שומר אותם כדי שאוכל ללכת לרמה אחרת..נותרו לי יותר מ-80 יהלומים..אבל כשלחצתי שמור לי זה לא לוקח את היהלומים .. אז אני צריך להתחיל כל הדרך מחדש .. המשחק מבאס .. והוא לא משחק הוגן .. הוא נועד רק לשמור אותך על אותה רמה .. ברגע שאתה מקבל טוב בזה. .זה מוצא דרכים לוודא שאתה מתרסק ושאין לך הגנה על קסדה או יהלומים..אני מסרב לקנות כוח-אפים כשהמשחק מרמה..

    נחמד מאוד

    לימוד מיומנויות נוספות ברכיבה

    זה משחק נחמד מאוד ונהניתי מהמשחק הזה עם החלום האהוב עליי, אני מקווה שאתה יכול להבין

    המשחק הזה לא מעניין אל תוריד

    לא משחק נחמד מאוד אבל נחמד


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :